Beste padel liefhebbers van 16 jaar en ouder,
Ben jij klaar voor een spannende dag vol actie en plezier? Op 12 januari organiseren we een King of the Court toernooi! 🏆
🕚 Tijden:
- Ronde 1: 11:00 - 13:00
- Ronde 2: 13:00 - 15:00
- Ronde 3: 15:00 - 17:00
Niveau
- Ronde 1: Beginner
- Ronde 2: Intermediate
- Ronde 3: Intermediate/Advanced
Na al het spannende padelspel is er volop tijd om na te praten en te genieten van heerlijke sushi! 🍣 Dit is dé kans om je skills te laten zien, nieuwe vrienden te maken en samen te genieten van een gezellige afsluiting.
Schrijf je snel in en zorg dat je erbij bent! Laat ons weten in welke ronde je wilt spelen. Voor introducés zijn de kosten 12 euro. We kunnen niet wachten om jullie allemaal te zien!
Tot dan! 🥳
#KingOfTheCourt #PadelToernooi #SushiTime #PlezierEnSpanning
Inschrijven kan via https://forms.gle/QJUC4VdHbb6DRA9n7
P.S. Wil je ook nog Sushi meenemen voor s’avonds kan je dat bestellen via https://forms.gle/1UTsn4ko9tEo5gjVA





