Kantine nieuws

 

Barrooster zaterdagen

 

 

 

TOP kantine

 

De kantine commissie bestaat uit een groep enthousiaste mensen die gedurende het gehele seizoen het beheer van de kantine op zich nemen. Samen met een grote groep barmedewerkers zorgen ze ervoor dat alle bardiensten ingevuld worden en dat de keuken op zaterdagen bemand is. Op competitie zaterdagen hebben leden de taak van "lid van de dag". Dit houdt in dat ze naast hun bardienst ook de scheidsrechters ontvangen, overige barmedewerkers aansturen en de kantine beheren (openen / afsluiten / HACCP controle). De kantine is altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die af en toe een bardienst kunnen meedraaien. Geinteresseerd? Laat het dan even weten via een mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bier en Wijn

Het contract met onze dranken leverancier was aan vernieuwing toe. Dit gebeurt iedere 5 jaar of wanneer daar eerder aanleiding toe mocht zijn. We zijn in de afrondende fase met AB/Inbev om alles rond te krijgen. Inzet van de afspraken deze ronde. 

Bier

Hertog Jan pilsener in “de kelder”. “De kelder” zijn de 2 voorraad tanks die wij hebben waar nu het Jupiler pilsener uit vloeit. De laatste jaren ziet de KC dat de vraag naar Hertog Jan pilsener toeneemt. Zeker mensen die het weten vragen om HJ en wanneer iemand een “pilsje” bestelt en de vraag krijgt of dat Jupiler mag zijn of HJ dan is het antwoord HJ. Dit heeft er toe geleid dat tijdens de eerst volgende bestelling HJ in de kelder geladen wordt.

Een gevolg hiervan is wel dat de prijs van het pilsje uit de kelder ook gelijk getrokken wordt met het HJ pilsje uit het vaatje, namelijk € 1,90. Kelder of vaatje maakt qua inkoop namelijk niet uit. Als KC houden wij 2 “flextappen” over waar een speciaal bier op kunnen tappen, zoals nu ook het geval. Bijvoorbeeld Herfstbock, Weizner, Leffe Blond etc. Naast Hertog Jan pilsener zal ook Jupiler pilsener te verkrijgen zijn van de flextap. Ook aan de écthe 'Jup' liefhebber wordt gedacht!

Wijn

Het is moeilijk om een wijn naar ieders smaak te vinden. Er is onlangs door een aantal mensen weer eens een proeverij bijgewoond. Uit alle geledingen van de vereniging, dit om een zo breed mogelijk “draagvlak” te hebben, zeg maar smaken. Nogmaals het is en blijft moeilijk, maar over de witte wijn was de groep heel unaniem, hier gaan wij op de Italiaanse toer…
De rode wijn is wat lastiger, hier zullen wij ook in eerste instantie "een Italiaan" gaan gebruiken, maar voor wat het proefteam betreft niet unaniem.
De rosé houden wij voorlopig nog even aan zoals deze is.
Ook voor de wijn geld dat er een prijsverhoging gaat plaatsvinden, dit om de inkoopprijs te rechtvaardigen.

Er zullen in de loop van het nieuwe jaar nog een aantal zaken veranderen, ook dit zal langs deze weg gecommuniceerd worden.

 

Ter herinnering: onder de 18 géén alcohol!

Ben je ouder dan 17  en jonger dan 25 jaar en bestel je alcohol? Wij zijn verplicht om jouw legitimatie te vragen, help ons door deze te laten zien vóórdat wij deze vragen!

Share

Coördinatie barroosters

Coördinatie barrooster zaterdagen VELD & ZAAL : Kim van Dommelen & Claudia Baak

Coördinatie barrooster overige dagen : Denise van Zonneveld

Sleuteladres Fam. Boekhoven, Hoekstraat 23 te Sassenheim

 

Kantine openingstijden

 

Maandag

09.00
19.30

-
-

12.00
23.00

 

 

 

 

Dinsdag

19.30

-

23.00

 

 

 

 

Woensdag

19.30

-

23.00

 

 

 

 

Donderdag

19.30

-

23.00

 

 

 

 

Vrijdag

19.30

-

23.00

 

 

 

 

Zaterdag

09.00

-

23.00

 

 

 

 

Zondag

10.00

-

13.00

 

De kantine kan gesloten zijn als er bijvoorbeeld door weersomstandigheden te weinig sporters aanwezig zijn

Reserveren van ruimten

Leden van TOP hebben de mogelijkheid om een van de ruimtes te reserveren. De Kantine Commissie heeft hiervoor een procedure die op dit formulier schematisch staat weergegeven.

 

Middels het invullen van een aanvraagformulier kan het verzoek worden behandeld. Eventueel word je gebeld of gemaild voor aanvullende informatie. Klik op het formulier om het in te vullen en te verzenden. 

 

De Kantine Commissie zal vervolgens kijken wat mogelijk is en onder welke voorwaarden. Je ontvangt zp spoedig mogelijk bericht of je activiteit doorgang kan vinden met eventueel een aantal afspraken of voorwaarden.

 

Wanneer je simpelweg een vergaderruimte nodig heb dan hoef je natuurlijk geen formulier in te vullen (mag wel) maar kun je ook een mailtje naar het adres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vermeld dan wel even de een aantal noodzakelijke gegevens (aantal mensen, datum, tijdstip en tijdsduur en je contactgegevens).