Persbericht: 2e hoofdsponsor FourICT voor TOP/SolarCompleet

Europees en landskampioen korfbal TOP/SolarCompleet uit Sassenheim heeft een 2e hoofdsponsor voor de komende 3 jaar: FourICT prijkt de komende 3 jaar op de tenues van de korfbalselectie.

FourICT is een “no-nonsens” ICT-bedrijf dat graag mensen centraal stelt, omdat zij de aanjagers zijn van creatieve en innovatieve ICT oplossingen.

Nieuwe voorzitter van TOP, Ruud Westerbeek is erg tevreden: “We zijn trots op nog zo’n innovatief bedrijf als hoofdsponsor. Dat past ons als ambitieuze landskampioen. Met de sponsoring kunnen we onze ambities in de komende jaren blijven waarmaken. We zijn Henk van Ewijk, mede-aandeelhouder van FourICT, dankbaar voor zijn jarenlange betrokkenheid bij onze mooie club.”

Richard van Leeuwe, Operationeel directeur en mede-aandeelhouder van FourICT vult aan: “We zijn een snelgroeiend innovatief ICT-bedrijf met de focus op het optimaliseren en automatiseren van bedrijfsprocessen en met de sponsoring van de landskampioen verwachten we onze naamsbekendheid fors te kunnen verhogen. We willen een TOP-speler zijn in deze groeimarkt en daar past de samenwerking met TOP perfect bij.”

Meer informatie en contact met de club

TOP PR Team

Ron Thoms